Ürün Listelemelerinizi Optimize Etmek için Amazon FBA Özel Etiket Araçları
Amazon FBA Private etiket araçları, girişlerinizi optimize etmek için kullanılan araçlardır.
FBA, "Amazon tarafından tam yığın karşılama" anlamına gelir. Bu, Amazon'un sizin için her şeyi yapacağı anlamına gelir: envanterinizi paketleyin ve gönderin, size ödeme yapın ve maliyetlerinizi düşük tutun.
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için, sadece bir ürünü denemek ve optimize etmek için saatler harcamak. Bu, işinizi kurmak veya işletmenizi pazarlamak için harcayabileceğiniz zamandır.
Bu zamanı ayırıp sizin için kolaylaştıracağız.
Aşağıdakilere dayalı kârlı anahtar kelimeler ve yeni ürün fikirleri bulun. Amazon verileri.
Bu araçla, hangi anahtar kelimelerin daha kârlı olduğu, neyi doğru veya yanlış yaptığınız, anahtar kelimelerinizi nasıl iyileştirebileceğiniz ve Rakiplerinizin ne yaptığını.
Yüzlerce kitap ve makaleyi gözden geçirerek zamandan tasarruf edebilir, çok daha fazla bilgi edinebilir ve daha iyi ürün fikirleri oluşturabilirsiniz.
Ayrıca, düşük rekabetle ayda binlerce arama yapılan anahtar kelimeleri bulmanın kolay bir yolu.
Belirli bir uzun kuyruklu anahtar kelime için sıralamanın ne kadar zor olduğunu görün.
Ardından, anahtar kelimelerinizin Amazon'un A9'u tarafından dizine eklenip eklenmediğini doğrulayın.
TİCARİ MARKA DENETLEYİCİ
Bilmeden bir ticari marka kullanıyorsanız başınız belaya girebilir. ürün listeleme.
Ürün isimleriniz varsa uyarı alın, bulle t noktaları ve ürün açıklamaları, herhangi bir etkin USPTO TM'yi içerir.
Ürün adlarınızın, madde işaretlerinizin ve ürün açıklamalarınızın herhangi bir yasak kelime veya kelime öbeği içerip içermediğini hızlı bir şekilde kontrol etmek için harika bir araçtır.